maandag 27 februari 2012

de blind audition op tv 17 februari 2012

het is eigenlijk niet normaal, vandaag is de uitzending en komt mijn blind audition op tv, ik ben weer net zo zenuwachtig, zo gek, eerst dacht ik een aantal vrienden en vriendinnen te vragen om bij ons thuis tv te komen kijken, maar toen het dichterbij kwam, dacht ik , ik kijk liever alleen, zo zenuwachtig,

ja ik weet de uitslag , maar hoe ziet het eruit, dat is zooooo spannend , echt gewoon te gek!

Na de uitzending ben ik zo opgelucht , heel raar, blij en opgelucht,

en ik krijg zoveel lieve reacties, lieve lieve mensen, jullie hebben geen idee hoe blij ik daarmee ben!

Van bekenden , van school, vrienden , familie, mensen bij ons uit het dorp, maar ook van mensen die ik niet ken, van hele lieve kleine kindjes, smsjes, mailtjes , telefoontjes, kaarten en briefjes, twitter berichtjes, zelfs van Carice van Houten,van Erwin van Lambaert, berichtjes op facebook,. echt heel onwerkelijk.

zouden mensen weten hoe fijn dit is? want oh wat doet het pijn als iemand iets onaardigs zegt, dat raakt me toch , hoe dan ook, dankjulliewel allemaal voor alle lieve , leuke en fijne woorden !!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten