maandag 27 februari 2012

de blind audition

Auditiedag

Vandaag is het dan zover, na een heel spannende tijd, is vandaag de dag
De dag
De dag van mijn blind audition
Ik heb wel 4 keer mezelf omgekleed, hihi en toch weer het eerste aangetrokken,

Hoe het is gegaan zal ik straks gaan opschrijven, ik ben zenuwachtig , heel zenuwachtig en tegelijk heb ik er ook heel veel zin in!
Mijn klavertjevier bij me, ja, We gaan !

THE climb ga ik zingen , het gaat erom dat je ook geniet tijdens de klim, de tocht die nodig is om te zijn waar je graag wilt zijn, niet dat doel is het waar het om draait, maar de weg ernaar toe, dus ook deze weg , ja , jaaaaa deze spannende weg !
Wat een spannende dag, niet normaal !
We kwamen er aan, en eerst werd er een en ander gefilmd, ik hoop maar dat het er niet stom uitziet straks op tv, of dat het gek is wat ik zeg ! Hihi

We werden met alle andere kinderen meegenomen, en er werd wat uitgelegd en verteld, en we kregen natuurlijk wat te drinken en eten, het was eigenlijk best gezellig, het was een leuke groep, iedereen was zo aardig en lief, en zenuwachtig natuurlijk!
Het duurde allemaal lang, en toen het begon werd er telkens iemand gehaald,en wij bleven dan achter, jeetje wat een spanning, niet normaal, je wilt dat er voor iedereen gedraaid wordt, ze zijn allemaal zo goed ! En als je ze dan ook nog kent dan wil je dat ze draaien, DRAAI !
Het was echt een lange wachttijd, en mijn zenuwen gierden door me heen, hoe was dat ook weer met die lava ?? Haha, het zakt echt niet !
Als allerlaatste bleef ik over......en het was echt al heel laat en ik dacht , er is vast niemand meer die nog draaien kan, ik werd nog zenuwachtiger en tegelijk had ik zoveel zin om te mogen zingen met die band !
Jaaaaaaa! Ik word gehaald.....
Wendy is superlief, ik stond gewoon te trillen van de zenuwen , niet normaal! Wendy zorgt ervoor dat ik iets rustiger ben, oh ik wil niet,
Jawel ! Ik wil !
Daar ga ik, laat het alsjeblieft goed gaan!
Ik kan niet zeggen wat ik voelde toen er gedraaid werd, en dan ook nog als eerste Marco ! Het voelde als....als...... Alles , gewoon alles.....
En toen draaide Nick en Simon en Angela ook nog,
Dit is te gek,
Ik kan gillen, juichen , schreeuwen, lachen , huilen alles tegelijk
Ja ik voel : Alles !

Ik mag kiezen.......wauw
Ja ze zijn natuurlijk allemaal super, maar ik kies Marco
Ik hou van zijn mooie teksten , het zijn net gedichten die hij zingt
Ik hou van de manier waarop hij zingt met zoveel emotie
En aaaaaaahhhhhhhhhh! Hij wordt mijn coach!
Marco Borsato

Ik droom !!

Na afloop zie ik mama, papa en Venna, , ik ben blij dat ze er zijn,
Ze zijn er altijd !
Zij waren ook zo zenuwachtig,
Venna zegt oh sorry Vajèn maar ik denk dat wij helemaal niet gejuichd hebben, ik was zo zenuwachtig
Aahhh zo lief ! Mijn zusje !!!!
Mama zegt, ik ging dood van de zenuwen, niet normaal, ik kon alleen maar denken , waarom wil ze dit?
Ja waarom wil ik dit?
Ik wil zingen mama ......

Nu op naar de Battles, op naar alles wat het ook zijn mag,
Ik ga heeeeeel erg mijn best doen , en genieten van alles wat er komt,
Wauw dit is te gek !
Allerlei teksten van droomvlucht gaan door me heen
Sluit je ogen niet durf te dromen......
".........
Zolang jij al je dromen leeft........


Jaaaaaaaa ik leef mijn droom ,dat is het, ik leef mijn droom

Wat een gevoel !

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi opgeschreven. En leuk dat je een blog bijhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel mooi,
    vooral wanneer jij uitlegd van die teksten van droomvlucht aan het einde,
    ik heb altijd een tekst van jou in mn hoofd,
    dat vergeet ik nooit meer,
    dat was in de finale dat jij had gezegd ; als iemand een liedje zingt, zijn alle mensen met hetzelfde bezig, dan zijn alle mensen met elkaar verbonden, dat vind ik geweldig.

    Dat vond ik zo mooi,

    xxx Daisy.

    BeantwoordenVerwijderen