dinsdag 12 juni 2012

concerten The Voice Kids

De concerten van de Voice kids waren supergaaf. Echt gezellig met elkaar, volle zalen, echt heel erg genoten ! Jammer dat we na afloop niet naar de mensen toe mochten , dat mocht maar 1 middag , achter een tafel, en dan niet eens zo heel lang......da's niks voor mij zeg maar, hihi , loop het liefst gewoon ' vrij ' rond.
We gaan gauw een keer met de hele groep een reünie houden, daar heb ik wel zin in, lijkt me echt gezellig!
De Voice kids heeft me best wel wat gebracht,
Veel geleerd , heel veel gezien, veel nieuwe leuke en hele bijzondere mensen ontmoet, en hele speciale mensen ,met sommige heb ik het gevoel , dit blijft, bij sommige hoop ik zó dat het altijd blijft, bij andere weet ik het niet, of ? Ach we zien wel.
Ik heb in deze tijd ook mensen die ik dacht zo goed te kennen, vriendschap, echt leren kennen, het heeft pijn gedaan, ik heb het niet gesnapt, snap het eigenlijk nog niet, maar het is niet anders, en het is oké.  
Sommige dingen zal ik ook niet snappen, kan ik ook niet snappen, maar het is zo.
En ook dat is eigenlijk goed om te weten, dus mensen gevonden , en verloren, of eigenlijk heb ik die ook nu pas gevonden .....
Alles bij elkaar had ik het niet willen missen , niets ervan....
En ik hoop zo dat iedereen gaat vinden wat ie zoekt......wat je droom ook is, ik hoop voor je mee , echt ! 
Dankjewel , alles en iedereen , dat ik dit heb mogen meemaken!

Er meldt zich nog een platenmaatschappij, cloud9"
, eerst op gesprek bij Talpa, die dit verteld, dan naar cloud9. En ja het is een goed gesprek, ik mag zeggen wat ik mooi vind om te zingen ( en geloof me, hihi, ik weet wat ik zingen wil), maar het ziet ernaar uit dat ze het snappen, leuk ! Cdtje maken ! Haha!
Maar eenmaal thuis staat er een bericht op twitter, dat we een contract hebben getekend ( grappig , we hebben niks gezien)
Achteraf blijkt het het bestaande contract van Talpa te zijn wat overgenomen wordt.
Ik maak mijn lijstje met de songs die ik graag zing, maar dat is toch niet wat ze bedoelen , meer uptempo willen ze, en misschien 1 ballad, ze willen iets anders van me.....
Maar ik wil zo graag " voelen " wat ik zing , ik wil niet iemand anders zijn, alleen als het een rol is, dan is het weer super, mmmm hoe leg ik dit uit.En dan is er ook nog de auditie van Hazes, ik zit bij de laatste 10, dat vinden ze ook niet zo handig , musical, maar ik houd van theater, het " mag" 
Dan komt het Shrek verhaal,
Wauw wat een lied, daar word ik blij van, wat een heerlijk theaterlied, ......
De werksessie, en yeahhhhhhhh de rol, Londen.......!!
Dat was ook niet " handig " voor cloud9, 
Maar ik heb mijn hart gevolgd......ik kan niet anders...
Na wat dingetjes per mail en zo, besloten ze dat we toch wel verschillend over de dingen dachten en gaat het cd'tje niet door.
Oké , 
Misschien wel jammer,
Maar ik word zo super superblij van Shrek , dat was helemaal geen moeilijke keus !





2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet doorgaat met de CD; ik had hem in ieder geval gekocht! Maar ik snap de beslissing wel hoor; je moet echt wel zingen wat bij je past, en op den duur is Shrek sowieso belangrijker voor je toekomstige carrière.

    Wij hebben trouwens ook heel erg genoten van het concert van TVK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vajèn, mag ik je iets vragen..
    ik heb zelf ook een tijdje gezongen in een band,
    dat was niet echt mijn ding
    het zingen
    acteren vind ik heel erg leuk & dat kan ik wel
    maar ik musicals en zo moet je wel goed kunnen zingen
    ik vind acteren zo leuk dat ik er eigelijk mee door wil gaan.
    maar hoe moet ik dat oplossen?
    heb jij misschien een tip voor me?

    xxxx daisy

    BeantwoordenVerwijderen