dinsdag 12 juni 2012

Shrek!!!!

Telefoon ! Eva van Albert Verlinde! 
Of ik wil komen voor een werksessie voor de musical Shrek!
Jaaaaaa!
En wat een gaaf lied! Dat ik moet leren
I know its today 
Dit is echt een supersong!
Dit is zo'n lied, dat ik de hele dag zou willen zingen ......
De werksessie is leuk, kort , maar leuk, hele aardige mensen, en ze zijn Enthousiast , ik ben blij!

Telefoon ! Ik mag de rol gaan spelen ! 
Yeahhhhhhhh!
En , .....ik mag mee naar Londen , overmorgen !
Ik kan het niet geloven , ik ben zo blij !

Aangekomen op het vliegveld, voelt het meteen goed, iedereen is zo aardig ! Eva, Albert, Eddy, William, KimLian,Paul , het voelt echt goed!
Londen is geweldig , echt de musical is te gek, gezellig,vrolijk, lachen,mooi, eigenlijk 1 groot feest! Dit is zo'n musical, als je eruit loopt dat je het liefst meteen weer wil !
Aaaaaahhhh en ik mag erin gaan spelen....!!
Kan niet wachten....

Het is nog niet duidelijk of ik de kinder of tienerversie mag gaan doen.

Wat super supergaaf dat ik dit mee mag maken !

Ik mag komen als de audities zijn voor de andere kinderen, leuk, zowiezo leuk om weer lekker even met Shrek bezig te zijn, hihi
Aaaaah die kleine Shrekjes, geweldig ! 
Ja ze hebben hun keuze gemaakt, ik heb ze nu alle 6 gezien ! En lief!

Dan de meisjes, ik ken verschillende meisjes, en ik vind het moeilijk , sommige vallen af en zijn zo verdrietig, Nicole, Romee, Pamela, Maaike, LeilaJane,
Ik word er ook beetje verdrietig van...

En wat gaaf, Mylène, Belle, Julia  ,...

en een  heel schattig meisje met prachtige krullen ( lijkt mijn zusje Venna wel!)
En ze kan mooi zingen , ik vind haar te gek!

Wat leuk te weten !

En het is nu ook duidelijk dat ik de tienerversie spelen mag , ik ben er zo ontzettend blij mee!

Oh wat heb ik veel zin om te beginnen
Groen, groen, groen, shrek groen......

Haha de cd uit Londen , ken ik inmiddels helemaal , ben er gewoon verliefd op, wat een supergeweldige songs, en aaaaaahhhh ik hoop nog eens ooit Fiona te mogen gaan spelen! 
Helemaal leuk ! Zou mijn ding zijn, droomrol....!!!  
Droom , droom , droom ...........
Ja ik ben al gaan houden van de musical Shrek !

 Te gek!



4 opmerkingen:

  1. Ben zo blij voor je! Van je (Nederlandssprekende) Canadese fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je stem geweldig Vajèn, hopelijk heb je nog veel plezier in Shrek en het vervolg (dat komt er zeker, ik geloof erin)
    Ik heb echt van je genoten bij the voice, jammer dat je niet hebt gewonnen maar je komt er, zeker weten!
    Ooit ga ik naar een concert van jou.
    & veel andere fans van jou met mij.

    xx van je fan Daisy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat nu al bijna beginnen! Zou je me misschien je speeldata willen mailen, Vajèn? Ik heb er heel veel zin in en zou het hartstikke leuk vinden om jou te zien spelen, want je kunt zo mooi zingen! Ik heb je blogs allemaal gelezen en vind het mooi hoe je alles verwoordt. Blijf vooral jezelf en geniet van alles wat je doet! Ik zal je zeker blijven volgen:). En ik hoop dat je me je speeldata kunt mailen. Mijn e-mailadres is: ericakemperman@hotmail.com (Ik zal het daarna hier weer weghalen)

    BeantwoordenVerwijderen