maandag 25 juni 2012

GSA

GSA

Ik heb auditie gedaan om mee te mogen doen met een workshop in de meivakantie, het ging via het textpierement. van Astrid Radoes en Gerda (zij zijn geweldig !)
Ik deed auditie met het lied,  uit legally blond, is that my name upon that list.
Ik ben door! Ik mag de workshop gaan volgen in level 6"
Wauw !
Ben echt heel blij.
Nu zijn er  in de meivakantie ook de concerten van de voicekids, en ondanks dat ik er drie dagen  niet zijn kan mag ik toch meedoen, en examen doen.
Ben er echt blij mee.
De workshop is gewoon geweldig, Scott , Craigh and Aaron, Zijn fantastisch, ik leer zoveel.....
Ik voel me een spons...haha ik wil Alles leren......
Ik heb uit een blok moeten kiezen uit mijn level, 
Ik heb gekozen voor 

Daddys Son 
What à Guy
A little bit in love
.....keep on lovin you 
Echt gave nummers
Ik ben helemaal weg van Daddys Son, echt als ik het zing, pakt het me, ik voel de emotie, heel heftig maar wat mooi.....
Van alle vier de nummers moet ik de componisten kennen, de karakters, enz enz.....heel interessant......
Ook een interview, krijg ik met het examen,  alles Engels talig natuurlijk , hihi

Woensdag na het repeteren in Hilversum, mag ik 's  avonds nog komen repeteren , heel lief zoals ze met me rekening houden.

Zaterdag is het examen....ik ben zenuwachtig, Omdat   ik toch veel gemist heb, minder tijd heb gehad, vrijdag heel laat thuis, weinig geslapen, maar het gaat, het lukt , ik stort me erin...ik kan niet anders, haha
En heb er enorm zin in, ben benieuwd naar de mensen uit Londen die speciaal gekomen zijn om de examens af te nemen.

Zaterdagavond de eind voorstelling, van ons allemaal, mooi, en gezellig en fijn, zondag nog een keer samen.....
Ik ga ze missen allemaal.
Wat we hebben gedeeld was toch heel speciaal.
Dankjulliewel het was te gek, ik hoop volgend jaar weer!
Londen....... zoveel meer musical en theater dan Nederland.........
Waarom kunnen we er hier niet evenveel van houden .....
Nu wachten op de uitslag, ik ben toch zenuwachtig
Ik weet er hangt niks vanaf...maar zo voelt het niet
Voor mij is het belangrijk, geen idee waarom, maar zo ben ik....
Weken later komt de uitslag....
En Jaaaaaaaaaa! Geslaagd en VET!
Uitmuntend , aaaaahhhhhhh !

Ik voel een soort van dankbaarheid, dat zij het goed hebben gevonden.
Ik ben blij...... 
Ik geloof dat ik nog nooit met een rapport zo blij ben geweest.
Wat wil ik dit allemaal graag, dat kan ik niemand vertellen!
Het is zo heerlijk , helemaal in zo'n lied te ' duiken', het niet alleen te zingen maar het te voelen, en een ander te laten meevoelen.....

dat wat ik voel.....




1 opmerking: